Napoje Zbyszko w nowych opakowaniach od Czteryczwarte
Agencja Czteryczwarte Brand Design przeprowadziła redesign opakowań napojów marki Zbyszko. Zmieniono m.in. kształt wzorniczy butelek.
Redesign marki Zbyszko objął całe portfolio napojów gazowanych (3 owoce, Polo Cola i Tonic) oraz napojów niegazowanych (owocowych i Ice Tea).
Celem pracy nad 16 SKU było odświeżenie wizerunku i jednoczesne przesunięcie marki w kierunku segmentu mainstream.
W przypadku linii gazowanej zmniejszona została powierzchnia etykiety, a odświeżeniu uległ każdy aspekt projektu, począwszy od brandu "3" po wizualizacje owoców, mające podkreślać orzeźwiający charakter produktu.
Z kolei jeśli chodzi o linię niegazowaną, charakterystyczny kształt butelki ma wywoływać wrażenie wciskania dużego owocu do wewnątrz, symbolizując wyciskanie soku owocowego wprost do opakowania.
Redesign opakowań napojów marki Zbyszko został przeprowadzony przez agencję Czeryczwarte Brand Design w wyniku wygranego przetargu.
Dołącz do dyskusji: Napoje Zbyszko w nowych opakowaniach od Czteryczwarte