Narodowe Centrum Badań i Rozwoju chce zatrudnić agencję marketingu internetowego
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju rozpoczęło przetarg na usługi marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować przez rok, nie wyklucza możliwości przedłużenia umowy o 12 kolejne miesięcy.
Przetarg Narodowego Centrum Badań i Rozwoju dotyczy przygotowania, planowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących NCBiR w internecie z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów social media.
Wybrana w nim agencja zajmie się m.in. reklamami w wyszukiwarce Google, w sieci partnerskiej Google, reklamą w Gmail/Discovery, remarketingiem, reklamą na YouTubie oraz innymi formami promocji w sieci.
Dokładna forma każdej z kampanii będzie uzależniona od ustaleń pomiędzy NCBiR a wybraną agencją, tak aby umożliwić realizacje wskazanych celów reklamowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W kampaniach wykorzystywane będą też social media, m.in. Meta (Facebook),Twitter, LinkedIn. Zwycięska agencja będzie odpowiadać jedynie za przygotowanie, przeprowadzenie, rozliczenie i ewaluację kampanii reklamowej, a nie za kompleksowe prowadzenie stron Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na każdym z portali mediów społecznościowych.
O wyborze agencji do współpracy zdecydują: cena oraz kryterium merytoryczne (każde ma po 50 proc. znaczenia).
Oferty można składać do 11 kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju chce zatrudnić agencję marketingu internetowego
Ostatnio mamy do czynienia z jakąś manią zatrudniania przez urzędy, instytucje publiczne i samorządy agencji PR i agencji marketingowych. Czy rzeczywiście w dobie kryzysu i inflacji nie ma pilniejszych/ważniejszych wydatków ?