SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nasz nowy dom”, „Must be the music” i „Mega Hit” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

W ofercie reklamowej Polsatu na listopad najdroższe są spoty przy programach „Nasz nowy dom” i „Must be the music - Tylko muzyka”, wybranych filmach w paśmie „Mega Hit” oraz niedzielnych „Wydarzeniach”.

Najwięcej kosztuje emisja spotu przy prowadzonym przez Katarzynę Dowbor niedzielnym programie „Nasz nowy dom” - do 74,7 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek). Niewiele mniej trzeba zapłacić za emisję reklamy przy „Must be the music - Tylko muzyka” - maksymalnie 70,2 tys. zł.

Z kolei na obecność reklamową przy wybranych filmach nadawanych w paśmie „Mega Hit” trzeba wydać nawet do 73,4 tys. zł.

Ceny reklam przy kulinarnych programach wynoszą: od 57,9 do 65,6 tys. zł przy „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” i od 57,8 do 61,2 tys. zł przy „Top Chef”. Reklamy przy „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami” kosztują od 45,8 do 57,8 tys. zł, a przy „Twoja twarz brzmi znajomo” - 53,8 tys. zł.

Na emisję spotu przy „Rinke za kratami” reklamodawcy wydadzą nawet 35,2 tys. zł, a przy show „Super Dzieciak” - 33,3 tys. zł.

Spośród seriali emitowanych w Polsacie najdroższą pozycją w listopadowym cenniku jest „Pierwsza miłość” - reklama przy nim kosztuje do 61,5 tys. zł. Za spot przy „Skazanych” należy zapłacić maksymalnie 52 tys. zł, zaś przy „Przyjaciółkach”  - 48 tys. zł, a przy komediowej produkcji „Świat według Kiepskich” - do 44,2 tys. zł.

Cena emisji reklamy przy „Wydarzeniach” kosztuje w niedziele nawet 66,6 tys. zł, w dni powszednie - do 59,4 tys. zł. Na spot przy serwisie sportowym zaraz po „Wydarzeniach” trzeba wydać 58 tys. zł przy wydaniu niedzielnym i do 48,4 tys. zł w dni powszednie, zaś przy prognozie pogody -  57,9 tys. zł w niedziele i maksymalnie 49,1 tys. zł w dni robocze.

31 października br. Polsat pokaże Ryjek 2015 - Rybnicką Jesień Kabaretową. Reklamy przy tym programie kosztują od 47,7 do 49,2 tys. zł.

We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe TVN wyniosły 419,44 mln zł (według Nielsen Audience Measurement - zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom”, „Must be the music” i „Mega Hit” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Nasz Nowy Dom jest spoko w kwestii pomagania. Ale te zszokowanie, że ludzie mieszkają bez wody, kanalizacji, ogrzewania, nieraz ze źle zainstalowaną instalacją czy wilgocią, powoduje, że aż odechciewa się oglądać. Ile oni się unarzekają i w ogóle. No i ekipa z ilości 10 osób...
0 0
odpowiedź
User
300tresc.pl
Zostań dziennikarzem, pisz, publikuj, niczego nie zmieniamy.Wolnosc słowa górą! 300tresc.pl
0 0
odpowiedź
User
Bartek
Trudno się dziwić, że to hity cenowe. Zwykle są to bardzo ciekawe pozycje w tv. Polsat rządzi, jak jest mega hit. No i mbtm to też niczego sobie show. Rzekłbym nawet, że najlepsze muzyczne show w polskiej tv. A nnd nie oglądam, nie moja tematyka, to się nie wypowiadam.
0 0
odpowiedź