„Nasz nowy dom”, „Must be the music” i „Mega Hit” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
W ofercie reklamowej Polsatu na listopad najdroższe są spoty przy programach „Nasz nowy dom” i „Must be the music - Tylko muzyka”, wybranych filmach w paśmie „Mega Hit” oraz niedzielnych „Wydarzeniach”.
Najwięcej kosztuje emisja spotu przy prowadzonym przez Katarzynę Dowbor niedzielnym programie „Nasz nowy dom” - do 74,7 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek). Niewiele mniej trzeba zapłacić za emisję reklamy przy „Must be the music - Tylko muzyka” - maksymalnie 70,2 tys. zł.
Z kolei na obecność reklamową przy wybranych filmach nadawanych w paśmie „Mega Hit” trzeba wydać nawet do 73,4 tys. zł.
Ceny reklam przy kulinarnych programach wynoszą: od 57,9 do 65,6 tys. zł przy „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” i od 57,8 do 61,2 tys. zł przy „Top Chef”. Reklamy przy „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami” kosztują od 45,8 do 57,8 tys. zł, a przy „Twoja twarz brzmi znajomo” - 53,8 tys. zł.
Na emisję spotu przy „Rinke za kratami” reklamodawcy wydadzą nawet 35,2 tys. zł, a przy show „Super Dzieciak” - 33,3 tys. zł.
Spośród seriali emitowanych w Polsacie najdroższą pozycją w listopadowym cenniku jest „Pierwsza miłość” - reklama przy nim kosztuje do 61,5 tys. zł. Za spot przy „Skazanych” należy zapłacić maksymalnie 52 tys. zł, zaś przy „Przyjaciółkach” - 48 tys. zł, a przy komediowej produkcji „Świat według Kiepskich” - do 44,2 tys. zł.
Cena emisji reklamy przy „Wydarzeniach” kosztuje w niedziele nawet 66,6 tys. zł, w dni powszednie - do 59,4 tys. zł. Na spot przy serwisie sportowym zaraz po „Wydarzeniach” trzeba wydać 58 tys. zł przy wydaniu niedzielnym i do 48,4 tys. zł w dni powszednie, zaś przy prognozie pogody - 57,9 tys. zł w niedziele i maksymalnie 49,1 tys. zł w dni robocze.
31 października br. Polsat pokaże Ryjek 2015 - Rybnicką Jesień Kabaretową. Reklamy przy tym programie kosztują od 47,7 do 49,2 tys. zł.
We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe TVN wyniosły 419,44 mln zł (według Nielsen Audience Measurement - zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom”, „Must be the music” i „Mega Hit” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu