„Nasz nowy dom 17” od 2 września w Polsacie, emisja w czwartkowe wieczory
Od 2 września Telewizja Polsat rozpocznie emisję 17. edycji programu „Nasz nowy dom”. Cykl będzie można oglądać raz w tygodniu - w czwartkowe wieczory. Widzowie w programie zobaczą nową architektkę Martę Kołdej.
„Nasz nowy dom” to projekt, w którym Katarzyna Dowbor przeprowadza remonty w domach rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. W każdym odcinku ekipa remontowa odwiedza znajdującą się w potrzebie rodzinę, której warunki mieszkaniowe są niezwykle trudne. W ciągu kilku dni pod okiem architekta przeprowadzany jest całkowity remont domu, łącznie z zakupem nowych mebli i wyposażenia. Widzowie poznają historie domowników, którzy zostali doświadczeni przez los.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Siedemnasty sezon „Naszego nowego domu” na antenie Polsatu będzie można oglądać w czwartki o godz. 20.05, począwszy od 2 września. Względem poprzednich edycji stacja nie będzie emitować programu w środowe wieczory - wówczas widzowie będą mogli oglądać nowy kulinarny show „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”.
Aktualnie dobiegają końca prace na planie nowych odcinków. Nagrania rozpoczęły się pod koniec maja. „Nasz nowy dom” na zlecenie Telewizji Polsat produkuje firma Constantin Entertainment Polska.
Marta Kołdej nową architektką
W 17. sezonie cyklu do znanej już widzom drużyny - Martyny Kupczyk, Macieja Pertkiewicza i Wojciecha Strzelczyka - dołączy nowa architektka - Marta Kołdej.
- Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie, móc pracować ramię w ramię z tak doświadczonymi Architektami: Martyną, Maćkiem, Wojtkiem i oczywiście ikoną polskiej telewizji Katarzyną Dowbor. Cieszę się także na pracę zespołową z ekipami wykonawców, bez których program by nie istniał - komentuje Marta Kołdej. - Fantastycznie jest móc dołożyć swoją cegiełkę do projektu, w którym ludzie pomagają zmienić życie innym ludziom - dodaje.
Szesnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w środy i czwartki o godz. 20.05, w okresie od 3 marca do 20 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech pierwszych tygodniach emisji w wiosennej ramówce (do 18 marca) format ogląda średnio 1,22 mln osób. Przekłada się to na 8,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,75 proc. w grupie 16-59.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom 17” od 2 września w Polsacie, emisja w czwartkowe wieczory