SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nawet reklama online nie oparła się kryzysowi

Rynek internetowej reklamy to kolejna ofiara gospodarczego kryzysu. W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku wydatki w tym sektorze w USA wyniosły 5,5 miliarda dolarów.

To o 5 procent mniej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (5,8 mld USD) oraz o 10 procent mniej wobec ostatnich trzech miesięcy 2008 roku (6,1 mld USD) - wynika z raportu organizacji Interactive Advertising Bureau (IAB) i firmy PricewaterhouseCoopers (PwC).

Poziom wydatków na reklamę online za oceanem był w I kwartale najniższy od blisko dwóch lat, a spadek odnotowano po ponad sześciu latach nieprzerwanego wzrostu.

IAB i PwC jednocześnie podkreślają w swoim raporcie, że biorąc pod uwagę wpływ recesji, internet wciąż radzi sobie dużo lepiej niż inne media.

źródło: Mediaweek

Dołącz do dyskusji: Nawet reklama online nie oparła się kryzysowi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl