Nervomag: Weź to na spokój (wideo)
Rozpoczyna się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek środek uspokajający Nervomag. Akcja obejmująca telewizję i prasę przebiega pod hasłem "Weź to na spokój".
Startująca właśnie kampania Nervomagu sugestywnie pokazuje, że łagodzi on objawy stresu. Akcja pod hasłem "Weź to na spokój" wspiera wprowadzenie do sprzedaży tego środka, który dostępny jest w aptekach bez recepty.
Kampania jest prowadzona od 18 stycznia w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty oraz 8-sekundowe billboardy sponsorskie w TVP, Polsacie, TVN, TVN4, TVN7, TVP3 i kanałach z pakietu AT Media) oraz prasie (czasopisma kobiece, poradnikowe i telewizyjne). Kreację kampanii przygotowała agencja Red 8, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Nervomag: Weź to na spokój (wideo)