Nestlé po raz drugi zachęca w Carrefour do zdrowego odżywiania
Nestlé już po raz drugi przeprowadzi w sieci hipermarketów Carrefour akcję "Jedz smacznie i zdrowo". W jej ramach przez dwa weekendy specjaliści żywieniowi pomogą chętnym osobom skomponować indywidualne menu z uwzględniające ich preferencje kulinarne.
W rozpoczynającej się 17 września drugiej edycji akcji "Jedz smacznie i zdrowo" doradcy żywieniowi będą przez dwa kolejne weekendy na specjalnych stoiskach rozstawionych w 50 hipermarketach sieci Carrefour pomagać wszystkim chętnym w przygotowaniu diety. Specjaliści przeprowadzą z każdym indywidualny wywiad żywieniowy i na podstawie informacji -dotyczących również preferencji kulinarnych - ustalą menu na tydzień.
Akcja organizowana przez Nestlé ma na celu uświadomienie konsumentom, jak duże znaczenie dla zdrowia oraz dobrego samopoczucia każdego człowieka ma odpowiednio zróżnicowana dieta. W ramach eventów prowadzone będą degustacje należących do firmy marek, takich jak Winiary, Nescafé, Nestlé i Nałęczowianka.
Za koncept i organizację akcji zaplanowanej w hipermarketach do 28 września odpowiada agencja Ogilvy One, a towarzyszący eventom serwis internetowy przygotowała agencja Internet Designers z Wrocławia. Akcję wspierają też spoty w lokalnych rozgłośniach radiowych oraz radiowęźle Carrefour, które zakupił dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Nestlé po raz drugi zachęca w Carrefour do zdrowego odżywiania