Netia porównuje swoją ofertę z TP (wideo)
W telewizji, internecie, prasie i radiu rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty Netii. Operator podkreśla, że pakiet usług telefonicznych i internetowych jest u niego tańszy o 26 zł niż w Telekomunikacji Polskiej.
W startującej właśnie kampanii reklamowej Netia porównuje wprowadzany przez siebie pakiet usług telefonicznych i internetowych z podobną ofertą Telekomunikacji Polskiej. Operator - na podstawie zestawienia swoich taryf Lepszy Telefon 35 (LLU) + Szybki Internet 1 Mbit/s oraz Lepszy Telefon 50 (BSA) + Szybki Internet 2 Mbit/s z planem doMowym tp 60 + bezpieczną neostradą tp 1 Mbit/s oraz planem doMowym tp 60 + bezpieczną neostradą tp 2 Mbit/s - podkreśla, że ceny tych usług są u niego mniejsze dokładnie o 26 zł niż TP. Jednocześnie kampania zachęca odbiorców, żeby skorzystali z infolinii w celu lepszego poznania poszczególnych taryf.
- Wierzymy, że jasny przekaz w reklamach spowoduje, iż żaden klient nie będzie miał wątpliwości, jaka oferta jest atrakcyjniejsza cenowo - uzasadnia Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN
7, Polsat, TV 4), radiu (RMF FM, Radio Zet, PR3), prasie (m.in.
"Gazeta Wyborcza", "Gala", "Dziennik", "Fakt", "Przegląd Sportowy",
"Sport", "Wprost") i internecie (m.in. WP, Onet, Gazeta.pl,
Gadu-Gadu, Wrzuta, Interia, o2, sieć Ad.net).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brian, natomiast
zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Netia porównuje swoją ofertę z TP (wideo)