SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netto klientem Walk PR

Sieć handlowa Netto wybrała do obsługi public relations agencję Walk PR.

Zakres obowiązków agencji obejmuje działania brand PR, komunikację korporacyjną, a także z zakresu employer branding i CSR. Ponadto Walk PR zajmie się doradztwem strategicznym oraz kontaktami z mediami.

Obsługą działań zajmie się zespół Karoliny Remiszewskiej, która w listopadzie br. dołączyła do Walk PR na stanowisko PR account managera.

Agencja pozyskała nowego klienta w drodze rekomendacji. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Poprzednio obsługą PR Netto zajmowała się agencja Hill+Knowlton Strategies Poland.

Sieć Netto ma ok. 380 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób.

Dołącz do dyskusji: Netto klientem Walk PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl