„Nic się nie udało” - Justyna Kowalczyk reklamuje Konto Wygodne w Raiffeisen Polbanku (wideo)
W nowej kampanii Raiffeisen Polbanku z udziałem Justyny Kowalczyk reklamowane jest Konto Wygodne. Akcję przygotowały firmy ADHD Warsaw, Propeller Film i Starcom.
W spocie Justyna Kowalczyk zwraca uwagę, że żaden z jej sukcesów nie przyszedł sam z siebie, tylko na wszystkie konsekwentnie zapracowała. Okazuje się, że podobne zasady obowiązują w świecie bankowości.
Kampania podkreśla, że do Konta Wygodnego w Raiffeisen Polbanku wydawana jest karta płatnicza, a za płatności wykonane przy jej użyciu otrzymuje się 3 proc. zwrotu (po 9 miesiącach korzystania z konta).
Akcja będzie prowadzona do 6 lipca. Emitowany też będzie drugi spot, już bez Justyny Kowalczyk, pokazujący rozmowę małżonków i podkreślający, że Konto Wygodne jest bezpłatne.
Kampania obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie, m.in. TVP, TVN, Polsat), internet (m.in. spot viralowy), radio, prasę (tytuły lokalne) oraz BTL (materiały w oddziałach banku, reklamy na ekranach bankomatów).
Kreacją reklam zajął się butik marketingowy ADHD Warsaw, spoty wyreżyserował Łukasz Kośmicki, a wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Nic się nie udało” - Justyna Kowalczyk reklamuje Konto Wygodne w Raiffeisen Polbanku (wideo)
Ludzie, czy wy nie potraficie pisać po polsku? Przecież takie babole działają tylko na niekorzyść waszego klienta.
Ludzie, czy wy nie potraficie pisać po polsku? Przecież takie babole działają tylko na niekorzyść waszego klienta.