Nick Play i Paramount Play w Platformie Canal+
Firma Viacom International Media Networks (VIMN) i Platforma Canal+ podpisały umowę o rozszerzeniu współpracy. Od listopada abonenci Platformy Canal+ zyskali dostęp do biblioteki dwóch serwisów Paramount Play i Nick Play, będących własnością Viacom.
Serwisy dostępne będą w usłudze na żądanie. Dzięki nowej umowie między spółkami, kanał Nickelodeon będzie też dostępny dla abonentów pakietu „Comfort+” u operatora. Natomiast serwis Nick Play będzie dostępny w pakietach „Extra+” bez dodatkowych opłat, ale także jako samodzielna oferta dla wszystkich klientów platformy Canal+.
Serwis Paramount Play, który został wprowadzony do Polski rok temu - oferuje filmy z biblioteki Paramount Pictures, programy MTV i najpopularniejsze lokalne produkcje Comedy Central. Zapewnia dostęp do wybranych hitów filmowych - abonenci zyskają dostęp do takich tytułów, jak m.in. „Hugo i jego wynalazek”, „Transformers: Dark of the Moon", „Szeregowiec Ryan", czy „Mission Impossible: Ghost Protocol". Dostępne są też seriale (np. „Yellowstone") oraz programów rozrywkowych (m. in. „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy", „Ekipa z Newcastle", „Ex na plaży Polska", i „Drunk History - Pół litra historii").
Kolekcja będzie dostępna poprzez serwis nc+ GO TV na dekoderach po podłączeniu do internetu i poprzez usługę mobilną nc+ GO. Standardowa miesięczna opłata za treści kolekcji ma wynosić 10 zł.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z zacieśnienia współpracy z Platformą Canal+. Ta umowa pozwala nam udostępniać nasze najpopularniejsze treści znacznie większej liczbie polskich widzów. Co więcej, dzięki Paramount Play i Nick Play klienci będą mogli cieszyć się ulubionymi filmami i serialami oraz szeroką ofertą dodatkowych treści marek Viacom, na żądanie. Nasze biblioteki SVOD uzupełniające linearne kanały Viacom o dodatkowe treści, są teraz dostępne dla klientów wszystkich największych platform płatnej telewizji w całej Polsce - komentuje Gábor Harsányi, wiceprezes i general manager VIMN na Europę Środkową i Wschodnią.
Na koniec czerwca br. Platforma Canal+ miała 2,16 mln abonentów, o 44 tys. więcej niż rok wcześniej. Spółka ITI Neovision, operator Platformy Canal+ od kwietnia 2017 do końca ub.r. zanotowała 3,78 mld zł wpływów sprzedażowych i 195,2 mln zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Nick Play i Paramount Play w Platformie Canal+