„Nie daj się złowić” w kampanii przeciw kieszonkowcom
Z początkiem grudnia w Warszawie ruszy kampania „Nie daj się złowić” przestrzegająca przed kieszonkowcami. W akcji wezmą udział Mieczysław Hryniewicz i Oktawia Kawęcka.
Celem kampanii „Nie daj się złowić” jest zwrócenie uwagi pasażerów warszawskiej komunikacji miejskiej na kieszonkowców, którzy szczególnie aktywni są przed Bożym Narodzeniem. W ramach akcji rozpowszechniane są rady, jak zabezpieczyć się przed taką kradzieżą. Kampania wykorzystuje wizerunek aktora Mieczysława Hryniewicza i wokalistki jazzowej Oktawii Kawęckiej.
Akcja obejmuje 3 tys. plakatów, które w grudniu znajdą się w warszawskich autobusach, tramwajach i metrze. Kampanię przygotowały i prowadzą warszawski Zarząd Transportu Miejskiego oraz Komenda Stołeczna Policji.
Dołącz do dyskusji: „Nie daj się złowić” w kampanii przeciw kieszonkowcom