„Nie porzucaj swojego pomysłu” w kampanii JEREMIE (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampania promująca Inicjatywę JEREMIE. Akcję na zlecenie Banku Gospodarstwa Krajowego przygotowały firmy dsk, Samolot.tv i Value Media.
Kampania Inicjatywy JEREMIE - powołanej w 2007 roku przez Komisję Europejską i Europejski Bank Inwestycyjny, a zarządzanej przez Bank Gospodarstwa Krajowego - podkreśla, że pomaga ona małym, początkującym przedsiębiorcom, m.in. udzielając im kredytów, pożyczek i poręczeń. W przekazie reklamowym odzwierciedla to optymistyczna historia młodego przedsiębiorcy, który goni pomysł na własny biznes symbolizowany przez kartkę papieru zmiętą wcześniej i wrzuconą do kosza z powodu braku funduszy na start działalności. Celem akcji jest upowszechnienie wizerunku JEREMIE jako mechanizmu, którego działanie odchodzi od tradycyjnego dotacyjnego wsparcia instrumentów finansowych na rzecz mechanizmu odnawialnego.
Kampania od 24 października jest prowadzona w telewizji (regionalne kanały TVP: Gdańsk, Łódź, Szczecin, Wrocław i Poznań, a od 31 października również TVN CNBC, TV Biznes i TVN 24), radiu (Eska Rock i ponad 20 stacji lokalnych), prasie (reklamy i artykuły edukacyjne w ponad 25 tytułach regionalnych i lokalnych, a także „Gazecie Wyborczej” i „Rzeczpospolitej”) oraz internecie. Kreację przygotowała agencja reklamowa dsk, spot wyreżyserował Dariusz Zatorski, a wyprodukował dom produkcyjny Samolot.tv, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: „Nie porzucaj swojego pomysłu” w kampanii JEREMIE (wideo)