Nielsen: Facebook zyskuje szybciej niż MySpace
W listopadzie serwis społecznościowy Facebook odwiedziła rekordowa liczba 47,5 miliona unikalnych użytkowników z USA.
To aż o 7,6 miliona więcej w porównaniu z miesiącem wcześniej, a na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy portal zanotował wzrost popularności o 116 procent - informuje serwis iMedia Connection, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Online.
Tymczasem w przypadku MySpace, który wciąż jest liderem rynku, między październikiem a listopadem liczba unikalnych użytkowników zza oceanu odwiedzających serwis pozostała na mniej więcej tym samym poziomie 59,1 miliona.
Z kolei za MySpace i Facebook w listopadzie znalazły się kolejno następujące serwisy: Classmates Online (14,6 miliona unikalnych odwiedzających), LinkedIn (11,6 mln), Reunion.com (9,5 mln), Windows Live Spaces (9,4 mln), Club Penguin (6,5 mln), AOL Community (5,3 mln), Tagged.com (4,5 mln), Twitter.com (3,2 mln), Ning (3 mln), MyYearbook (2,9 mln), Bebo (2,9 mln), Imeem (2,9 mln), Last.fm (2,2 mln), hi5 (2 mln) oraz Flixster (1,8 mln).
źródło: iMedia Connection
Dołącz do dyskusji: Nielsen: Facebook zyskuje szybciej niż MySpace