Nielsen kupuje platformę Visual IQ. Chce dokładniej mierzyć skuteczność reklam
Za nieujawnioną kwotę firma Nielsen przejęła Visual IQ, dostawcę oprogramowania pozwalającego na precyzyjne pomiary zachowań odbiorców reklam korzystających z różnych urządzeń. Akwizycja ma pozwolić Nielsenowi na dostarczenie reklamodawcom i marketerom precyzyjnych danych na temat skuteczności reklam i ułatwić podejmowanie przez nich decyzji biznesowych.
Przejęcie Visual IQ Nielsen ujawnił w komunikacie zaznaczając że sfinalizowane transakcji jest spodziewane na koniec października br. Kwoty akwizycji nie podano.
Visual IQ to dostawca rozwiązania pozwalającego markom na precyzyjne pomiary zachowań użytkowników korzystających z wielu internetowych kanałów i rozmaitych urządzeń.
Umożliwia ono dokładne określenie zaangażowania odbiorców w konkretne reklamy oraz ich skuteczność w postaci konwersji. Nielsen podkreśla, że dzięki zintegrowaniu Visual IQ z jego własnym platformami możliwe będzie ułatwienie klientom podejmowania trafnych decyzji biznesowych w obszarze marketingu zapewniających jak najwyższy zwrot z inwestycji.
Dołącz do dyskusji: Nielsen kupuje platformę Visual IQ. Chce dokładniej mierzyć skuteczność reklam