Nielsen wprowadza nowe narzędzie do pomiaru widowni
Firma badawcza Nielsen ogłosiła wprowadzenie Nielsen ONE, rozwiązania do cross-mediowego pomiaru oglądalności na rynkach na całym świecie, zaczynając od Nielsen ONE Content w Danii. Jest to pierwszy krok w globalnym wdrażaniu deduplikowanych, porównywalnych i kompleksowych pomiarów odbiorców na wszystkich platformach i kanałach. Usługa jest już dostępna w Polsce.
Nielsen ONE pozwala wydawcom i platformom dokładnie sprawdzić, kto co ogląda, aby dotrzeć do poszczególnych grup odbiorców, a nabywcom daje możliwość skutecznego planowania, optymalizacji i pomiaru kampanii.
Dzięki agregacji oglądalności we wszystkich kanałach dystrybucji, Nielsen ONE Content ma zapewnić branży głębsze zrozumienie wartości treści, co - jak podano w komunikacie - przełoży się na strategie rozwoju treści, planowanie mediów i ostatecznie umowy dotyczące dystrybucji treści. Nielsen ONE Ads oferuje unikalny obraz odbiorców na każdym etapie podróży medialnej: od tego, kto widział reklamę, po sposób, w jaki kampania została dostarczona odbiorcom i jakie działania podjęli odbiorcy w rezultacie tejże kampanii.
- Uruchomienie Nielsen ONE Content and Ads na całym świecie pomoże nam tworzyć lepszą przyszłość mediów i jest prawdziwą transformacją w kierunku osiągnięcia deduplikowanych cross-mediowych pomiarów - mówi Deirdre Thomas, chief product officer, Nielsen Audience Measurement. - Uruchomienie Nielsen ONE Content w Danii jest ważnym punktem zwrotnym dla branży i przyszłości pomiaru odbiorców na różnych platformach i urządzeniach w celu zapewnienia deduplikowanych danych. Dania zawsze była dla nas pionierskim rynkiem, jeśli chodzi o pomiar oglądalności, a uruchomienie Nielsen ONE jest tego kolejnym dowodem.
Trzy główne obszary działania
Nielsen chce skupić się na trzech głównych obszarach, dostarczając cross-mediowe pomiary na całym świecie. Pierwsza to wieloplatformowość - Nielsen ONE umożliwia porównywalność na wszystkich platformach, dzięki czemu klienci otrzymają kompleksowy wgląd w swoich odbiorców.
Drugi obszar to zasięg - firma będzie nadal rozszerzać swój pomiar dzięki bezpośredniej integracji z wydawcami cyfrowymi i usługami streamingowymi.
Trzeci to jakość - wykorzystując system Nielsen ID, który obejmuje rozwiązania panelowe, dane identyfikacyjne stron trzecich i bezpośrednią integrację wydawców, Nielsen ONE chce zapewnić branży dokładne zrozumienie zachowań na poziomie osób.
Firma zapewnia, że globalna dostępność tych rozwiązań będzie się różnić, a możliwość deduplikacji na komputerach, urządzeniach mobilnych, Linear TV i Connected TV (CTV) będzie oparta na dostępności danych na poziomie rynku.
Nielsen ONE Ads jest dostępny na następujących rynkach: Australia, Brazylia, Kanada, Dania, Francja, Niemcy, Indie, Indonezja, Włochy, Japonia, Meksyk, Norwegia, Filipiny, Polska, Singapur, Korea Południowa, Hiszpania, Szwecja, Tajlandia i Wielka Brytania.
Dołącz do dyskusji: Nielsen wprowadza nowe narzędzie do pomiaru widowni