Nietypowa reklama przygotowana przez MindShare Polska
25 listopada 2002 roku na stronie głównej największego polskiego portalu internetowego Onet.pl pojawiła się niespotykana dotychczas forma reklamy prezentująca wirtualne konto Inteligo. Z pozoru przypominała wizualizację strony głównej, jednak w rzeczywistości było to rozwinięcie tej koncepcji.
Logo Klienta opracowane w sposób dynamiczny, dopasowywało się wielkością do rozdzielczości przeglądarki internetowej użytkownika, niezmiennie pozostając na poziomie jego wzroku, także w miarę przewijania strony. Baner pionowy to natomiast tzw. expand-skyscraper - nowoczesna kreacja (wchodząca dopiero na polski rynek) ukazująca dodatkowe informacje po najechaniu na nią kursorem myszki. Obu formom reklamy towarzyszyła tapeta reklamowa nowego właściciela wirtualnego konta - Banku PKO BP. Kolejny raz (emisja po raz pierwszy w Polsce tapety reklamowej, toplayera oraz banera e-mailowego) Inteligo, najnowocześniejsze wirtualne konto, zaskakuje nowatorskimi rozwiązaniami w zakresie e-marketingu.
Kreację interaktywną przygotowała we współpracy z Onet.pl, jedynym portalem biorącym udział w tej akcji, agencja Notheavy. Kampania została zaplanowana i przygotowana przez dom mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział mediów cyfrowych - m digital.
Dom mediowy MindShare Polska powstał w roku 1999 z połączenia działów mediów agencji reklamowych J.Walter Thompson - Parintex i Ogilvy&Mather Poland. Firma należy do WPP Group - sieci ponad 60 firm z branży komunikacji marketingowej. Jej nadrzędnym celem jest zagwarantowanie Klientom maksymalnej efektywności w wykorzystaniu budżetów, które przeznaczają na komunikację z konsumentami. Dzięki procesom Media Investment Management MindShare Polska łączy twórcze i innowacyjne rozwiązania z siłą kupowania. m digital w Polsce powstał w maju 2000 roku w celu obsługi rosnących potrzeb klientów MindShare w zakresie mediów cyfrowych (internet, telewizja interaktywna, GSM). Obecnie jest wyodrębnionym działem, wchodzącym w skład niezależnej struktury sieciowej m digital na świecie. Jego rolą jest wyznaczanie nowych standardów komunikacji e-marketingowej. Od momentu powstania m digital przeprowadził ponad 120 kampanii, w tym wiele wykorzystujących nowatorskie rozwiązania, po raz pierwszy stosowane w polskim internecie. Obecność na rynku praktycznie od jego początków oraz długoterminowa, bezpośrednia współpraca z mediami sprawiają, że m digital łączy bezcenne doświadczenie z najlepszymi warunkami finansowymi.
Agencja interaktywna Notheavy powstała na początku 2000 roku. Tworzy ją grupa osób, która doświadczenie na rynku reklamowym zdobywała w sieciowych agencjach reklamowych (Love Lintas, NosBBDO, J.Walter Thompson). Agencja specjalizuje się w tworzeniu korporacyjnych serwisów internetowych, prezentacji multimedialnych, internetowych kampanii reklamowych oraz zaawansowanych aplikacji e-marketingowych. Z usług Notheavy skorzystali między innymi: Inteligo, Wirtualna Polska, Plus GSM, Toyota, Towarzystwo Leasingowe LEASCO, Wydawnictwo Verlag Dashofer, Wyeth.
Dołącz do dyskusji: Nietypowa reklama przygotowana przez MindShare Polska