Nivelazione promuje „modę na stopy”
Startuje kampania reklamowa kosmetyków do stóp Nivelazione (produkowanych przez Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona). Za jej realizację odpowiada dział marketingu producenta oraz Mediacore Group i Intermedia.
Kampania oparta jest na haśle, które w przewrotny sposób pozycjonuje produkt nie jako markę kosmetyków, ale jako markę samych stóp. Reklama podkreśla, że dzięki Nivelazione stopy są gładkie, nawilżone i świetnie wyglądają.
Akcja obejmie telewizję, prasę, internet oraz miejsca sprzedaży. Marka będzie sponsorem, takich programów i seriali jak „Dzień dobry TVN”, „Pytanie na śniadanie”, „Na Wspólnej” i „Klan”. Kampania w prasie obejmie magazyny kobiece z segmentu luksusowego i poradniczego. Z kolei działania w internecie obejmują YouTube i Facebook. Ich wsparciem są promocje w miejscach sprzedaży.
Działania reklamowe, zaplanowane na dwa miesiące, mają zwiększyć świadomość marki Nivelazione jako specjalisty od pielęgnacji stóp.
Kreację reklam przygotowało Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Intermedia, działania w internecie prowadzi agencja Madiacore Group.
Dołącz do dyskusji: Nivelazione promuje „modę na stopy”