NK.pl w ofercie IDMnetu
Internetowa sieć reklamowa IDMnet zaczęła współpracę z firmą Admatica zarządzającą na wyłączność sprzedażą reklam na NK.pl. W efekcie serwis został dołączony do oferty reklamowej IDMnetu.
Odpowiednio dopasowane profile użytkowników NK.pl znalazły się w sieciach wertykalnych i pakietach tematycznych IDMnetu. Sieć oferuje różnorodne formaty reklamowe w tym serwisie (m.in. wideo in-stream i mobile).
Współpraca IDMnetu i Admatiki obejmuje też rozwijanie kompetencji badawczych.
Admatica zarządza sprzedażą reklam na NK.pl od miesiąca (więcej na ten temat), po tym jak jesienią ub.r. portal zlikwidował działy sprzedaży, rozwoju i badań. W styczniu br. NK.pl odwiedziło 7,15 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: NK.pl w ofercie IDMnetu