SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa agencja komunikacji na rynku. Założyły ją Anna Goławska i Paulina Stępień

Na rynek wchodzi nowa agencja komunikacji, która zajmuje się kompleksową obsługą firm, polityków, przedstawicieli show biznesu i kadry zarządzającej. AP Communication została założona przez Annę Goławską i Paulinę Stępień. Obie posiadają ponad 14-letnie doświadczenie na rynku.

Paulina Stępień, Anna Goławska Paulina Stępień, Anna Goławska

- Naszym celem nie jest zbudowanie stereotypowego wizerunku marki, czy eksperta. Na początku zadajemy pytania – kim jesteś, jakie są Twoje wartości? Badamy obszary, w których czuje się pewnie, które nie są „jego”, a w których potrzebuje wsparcia. Zależy nam na promowaniu autentyczności, bo jest na nią naprawdę sporo przestrzeni w świecie biznesu - mówi Anna Goławska. - Oprócz klasycznych działań PR-owych, czy marketingowych nasi klienci korzystają także ze wsparcia coachów biznesowych, stylistów, czy nawet dietetyków w ramach zasady zdrowe ciało równa się zdrowy biznes. Patrzymy holistycznie, bo ponad 14 lat doświadczenia pokazało nam, że wszystkie te elementy składają się na wizerunek.

Większa elastyczność w realizacji działań

AP Communication ma podchodzić do obszarów PR-owych i marketingowych holistycznie, korzystając z komplementarnych kompetencji swoich założycielek. – Współpracujemy na zasadzie przenikania się naszych specjalizacji, bo tego wymaga nowoczesne podejście do budowania wizerunku – mówi Paulina Stępień – Każda osoba, która z nami współpracuje, jest inna, a my dostosowujemy nasze działania w sposób indywidualny, tworząc strategię w pełni dopasowaną do osobowości i potrzeb klienta. Nie działamy według utartych schematów. Nie oferujemy „gotowców”, czy sztywnych pakietów. Uważamy, że czas na większą elastyczność agencji w realizacji celów klienta - dodaje. 

Anna Goławska była pomysłodawczynią ogólnopolskiej akcji charytatywnej „Przedsiębiorcze dla przedsiębiorczych”, a przez wiele lat związana także z redakcją Businesswoman&Life. W trakcie swojej kariery z ramienia agencji, z którymi współpracowała odpowiadała za działania dla marek polskich, jak i zagranicznych np. Ezviz, Allegro, Bolix, czy GDATA. Obecnie związana również ze spółką Contec, w której odpowiada za dział komunikacji i marketingu, realizując działania na rynku polskim i zagranicznych. 

Paulina Stępień na początku swojej kariery zawodowej pracowała w dziennikarstwie. Zaczynała w łódzkim, komercyjnym radiu, by później przejść do Polskiego Radia. Pracowała w branży eventowej, była również związana z Uniwersytetem Medycznym w Łodzi, gdzie dbała o kwestie promocyjne, a także z agencją Linkleaders – dbając o komunikację międzynarodowego przedsiębiorstwa budowlanego Skanska. Przez kilka lat była związana z Erasmus Student Network – ogólnoeuropejską siecią organizacji studenckich zajmującą się wspieraniem i rozwojem programów międzynarodowych wymian studenckich. Pełniła funkcję vice president w Public Relations Committee. Od 2019 pracowała dla 38 PR&Content Communication, gdzie odpowiadała za komunikację takich marek, jak Grupa Atlas, LUX MED, SM Mlekpol czy Romet. 

Agencja AP Communication zajmuje się budowaniem wizerunku marki, osobistego, a także public affairs. Do jej kompetencji należy m.in. tworzenie i realizowanie strategii, budowanie marki w social mediach, media relations, organizacja eventów, kampanie OOH, czy działania w ramach SEO i ADS. 

Wśród klientów agencji wymienić można spółkę z portfela JR Holding NOXO Energy, start up SparkyB założony przez Karinę i Michała Hertel, Kancelarię Adwokacką Olszewski&Dziarski. Agencja zajmuje się także personal brandingiem – m.in. wicedyrektora Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddziału Łódzkiego, polskich polityków – zarówno tych, pracujących na szczeblu ogólnopolskim w Sejmie, jak i na szczeblach lokalnych, a także personal brandingiem osób ze świata show biznesu. 

Dołącz do dyskusji: Nowa agencja komunikacji na rynku. Założyły ją Anna Goławska i Paulina Stępień

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewka
Już nie można było dać wspólnego zdjęcia założycielek? Wygląda to bardzo amatorsko
2 1
odpowiedź