Nowa globalna wizja marki Orange (wideo)
Wprowadzana we wszystkich krajach, gdzie jest obecny Orange - w tymw Polsce - odświeżona wizja marki, zawiera się w haśle "Together wecan more".
- Orange wprowadza nową globalną wizję marki - powiedziaławczoraj Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes PTK Centertel. W naszymkraju zainicjuje to kampania świąteczna, która ruszy 17 listopada.Kampanii towarzyszy hasło "Together we can more".
W nowej wizji Orange nie stara się podkreślać technologiizwiązanych z obsługą mediów. - W filmie reklamowym staramy sięprzekazać: jesteś odbiciem ludzi, którzy cię otaczają. To oni ciękształtują i mają wpływ na twoje życie - tłumaczy ArkadiuszMarszałek, dyrektor departamentu mediów i komunikacji na rynkumasowym grupy TP SA.
W nowej wizji Orange stara się podkreślić, że dzięki swojemuzapleczu, jest w stanie tworzyć produkty i usługi, które łącząludzi i inspirują ich do działania. - Dzięki Orange łatwiej byćrazem, wspólnie tworzyć nowe wielkie idee, realizować je i zmieniaćświat - mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa.
"Impulsem są ogromne zmiany zachodzące we współczesnym, cyfrowymświecie. Zanikają w nim granice a dzielenie się informacjami,pomysłami i radością jest łatwe jak nigdy dotąd. To sprawia, żekażdy może stać się częścią światowego społeczeństwa,współpracować, bawić się i razem osiągać więcej" - podajeOrange.
Zmiana wizerunku rozpoczęła się na początku lipca br. w WielkiejBrytanii. Polska kampania jest częścią działań, jakie Orangeprowadzi we wszystkich krajach, gdzie posiada placówki. Polskifilm, stworzony przez agencję Leo Burnett, odnosi się domiędzynarodowej kreacji zatytułowanej "I am", która w mediachpojawi się dopiero w styczniu.
Kampanii towarzyszą projekcje specjalnych filmów, odbywającychsię w salach Cinema City w całym kraju, poprzedzone tzw. "OrangeGrą". Wezmą w niej udział wszyscy zebrani na sali. - Wspólnedziałanie widzów zgromadzonych na sali kinowej, ma odzwierciedlaćnasz przekaz, że "razem możemy osiągnąć więcej".
Dołącz do dyskusji: Nowa globalna wizja marki Orange (wideo)