Nowa kampania reklamowa Forsal.pl
W poniedziałek 22 września startuje kampania promująca portal Forsal.pl (Infor Biznes). Akcja, która potrwa trzy tygodnie, kierowana jest do użytkowników serwisu.
Celem kampanii jest zaprezentowanie najmocniejszych stron portalu, m.in. wiedzy na temat ekonomii, gospodarki i finansów. Akcja ma za zadanie zachęcić do korzystania z zasobów serwisu na urządzeniach mobilnych.
Akcja promocyjna obejmuje prasę („Dziennik Gazeta Prawna”), internet (forsal.pl, gazetaprawna.pl, dziennik.pl i prawnik.pl) oraz media społecznościowe i partnerskie. Kreację kampanii przygotowało Studio Graficzne Infor Biznes.
Przypomnijmy, że na początku września wydawca zlikwidował wersję mobilną Forsal.pl, ponieważ serwis został udostępniony w technologii Responsive Web Design. Dostosowuje ona treści do wielkości wyświetlaczy smartfonów i tabletów (więcej na ten temat).
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że serwisy Grupy Infor w czerwcu br. miały 3,72 mln użytkowników (zobacz dane serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa Forsal.pl