Nowa kampania Toyoty Yaris
Saatchi & Saatchi rozpoczyna kolejną kampanię reklamową dla Toyoty
Tym razem promowana będzie Toyota Yaris, jeden z dziesięciu najchętniej kupowanych samochodów w Polsce.
Podstawowym celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży popularnego modelu. Letnia promocja koncentrować się będzie na zaprezentowaniu korzystnej oferty kredytowej Toyoty. Klienci, chcący zakupić Toyotę w letniej promocji, mogą skorzystać z trzech promocji kredytowych w ramach których otrzymują nieoprocentowane przedłużenie spłaty 25 lub 50 procent wartości samochodu lub zdecydować się na wpłatę jedynie 30% kwoty i obniżone oprocentowanie późniejszych wpłat.
Kampania prowadzona będzie przez cały sierpień, w trzech standardowych kanałach komunikacji - prasie, radiu i Internecie. Działania w prasie skoncentrują się na dziennikach ogólnopolskich (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu) oraz tygodnikach opinii. Dodatkowo w siedmiu największych regionach kampania zostanie wzmocniona najsilniejszymi tytułami lokalnymi. Podobny schemat będzie miała kampania radiowa w trzech najsilniejszych ogólnopolskich stacjach radiowych (Radio Zet, RMF FM, PR-3) oraz wybranych stacjach lokalnych. Działania w Internecie skoncentrowały się na kilku witrynach o tematyce ogólnomotoryzacyjnej (Moje Auto, Giełda Samochodowa) oraz poświęconych wtórnemu obrotowi samochodów (Trader, Gratka), jako, że Yaris w promocji może stanowić interesującą alternatywę dla samochodu używanego.
Za stronę kreatywną kampanii odpowiada zespół Saatchi & Saatchi, dyrektor kreatywny Jacek Szulecki oraz Anna Ptasińska, Piotr Niemczyński i Paweł Grzybowski. Toyotę Motor Poland reprezentowali Jacek Pawlak, Witold Nowicki, Krzysztof i Prus. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Zenith Media.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Toyoty Yaris