SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kategoria produktów Huawei na polskim rynku

Chiński koncern Huawei w przyszłym roku rozszerzy swoją ofertę na polskim rynku o urządzenia smart screen - zadeklarował Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.

- Na rynku chińskim odnosimy sukcesy nie tylko na rynku smartfonów, ale i w kategorii wearables, laptopów, routerów i smart screen. Tę ostatnią kategorię wprowadzimy do Polski już w przyszłym roku - powiedział na ubiegłotygodniowej konferencji prasowej Jefferson Zhang, szef Huawei CGB w Polsce.

Zhang przyznał, że polski rynek jest w czołówce najbardziej liczących się z punktu widzenia prowadzenia biznesu koncernu.

 - Polska jest jednym z naszych najważniejszych rynków na świecie, w pierwszej dziesiątce. To nasza centrala na Europę Środkową. Wciąż inwestujemy tu duże środki, miesiąc temu ogłosiliśmy inwestycję na 10 mln dolarów - mówił  Zhang, odwołując się do niedawno ogłoszonej deklaracji wyłożenia środków na rozwój własnego ekosystemu marki w ramach globalnego projektu. W jego skład wchodzą takie usługi jak Mobilna Chmura, Motywy, Przeglądarka i AppGallery. Fundusze mają zachęcić deweloperów aplikacji do "do obecności w ekosystemie z naciskiem na sklep z aplikacjami Huawei AppGallery", podkreślał w październiku Jefferson Zhang.

Jak mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digitalu Huawei w Polsce, dla koncernu bardzo ważny jest rozwój nie tylko w kategorii smarfonów.

- Jesteśmy liderem rynku w kategorii tabletów, a w smartfonach cały czas ścigamy się o fotel lidera. Nasza strategia na ten moment to kontynuować wzrost w kategoriach wzrastających, a taką kategorią bez wątpienia są tak zwane wearables i akcesoria. Przybywa Polaków uprawiających sport, żyjemy coraz zdrowiej, więc popularność takich produktów jak zegarki i opaski sportowe nieustannie rośnie. Widzimy to zarówno my, jak i nasi partnerzy handlowi - ocenia w rozmowie z naszym portalem Dorota Haller.

Na razie Huawei nie zdradza szczegółów wprowadzenia nowej kategorii na nasz rynek.

Według danych IDC Poland udział Huawei w rynku smartfonów zmniejszył się z]w trzecim kwartale tego roku do 23,5 proc (z z 24,5 proc. kwartał wcześniej). Na naszym rynku chiński producent sprzedaje także m.in. laptopy, tablety, akcesoria do smartfonów, słuchawki, routery czy modemy mobilne.

Dołącz do dyskusji: Nowa kategoria produktów Huawei na polskim rynku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czaq
Może autor raczyłby wyjaśnić, jakie urządzenia kryją się za nazwą "smart screen"?
0 0
odpowiedź
User
xxx
Może autor raczyłby wyjaśnić, jakie urządzenia kryją się za nazwą "smart screen"?
Dokładnie. Ja uważam, że w nowych technologiach jestem obeznany dość dobrze ponad przeciętną (oczywiście żaden ekspert), a nie wiem co to jest. Jak piszemy lodówka, to raczej nie trzeba tłumaczyć, ale to by wypadało.
0 0
odpowiedź
User
marty
Fajne zdjęcie. Nie było starszego? Na obecną chwilę te telefony wyglądają mocno na antyki.
0 0
odpowiedź