Nowa promocja Toyoty Land Cruiser
Saatchi & Saatchi promuje Toyotę Land Cruiser
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi jest autorem kreacji oraz strategii nowej kampanii reklamowej samochodu terenowego marki Toyota.
Kampania promująca Land Cruisera prowadzona jest pod hasłem "Są miejsca, do których docierają tylko nieliczni". Ponieważ Land Cruiser postrzegany jest jako samochód kultowy, pozwalający kierowcom dojechać praktycznie do każdego miejsca na świecie, nowa kampania ma na celu przede wszystkim pogłębienie i utrwalenie takiego wizerunku marki.
Grupą docelową działań są mężczyźni w wieku 35-60 lat, mieszkający w miastach, osiągający wysokie dochody i prowadzący aktywny tryb życia. Jak wynika z przeprowadzonych wcześniej badań konsumenckich, grupa ta wybiera profesjonalne samochody terenowe (takie jak Land Cruiser), w odróżnieniu od zwolenników aut pseudo-terenowych, które z samochodami terenowymi mają wspólny jedynie atrakcyjny wygląd nadwozia.
Działania reklamowe prowadzone są na łamach 17 tytułów prasowych (m.in. magazyny Newsweek, Przekrój, Playboy, National Geographic, Wprost, Polityka, Businessman Magazine, Auto Motor i Sport) oraz w prasie hobbystycznej (m.in. Przegląd Motorowodny, Żagle, Wokół Koni). Akcja promocyjna rozpoczęła się w połowie lipca i potrwa do listopada.
Kampania została w całości przygotowana przez polski oddział agencji Saatchi & Saatchi. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith Media.
Dołącz do dyskusji: Nowa promocja Toyoty Land Cruiser