"Nowe Aveo Sedan to dużo większy wózek na wakacje"
Pod takim hasłem przebiega najnowsza kampania Chevroleta, którą ARBOmedia Polska realizuje na czterech polskich lotniskach.
Celem kampanii jest dotarcie do osób często podróżujących, ceniących sobie wygodę podczas wyjazdów. Zdecydowało to o lokalizacji promocji Chevroleta na największych polskich lotniskach. Akcja odbywa się na Okęciu w Warszawie, Balicach w Krakowie, Copernicusie we Wrocławiu i Ławicy w Poznaniu.
Kampania Chevroleta na lotnisku Copernicus we Wrocławiu
W kampanii posłużono się niestandardowymi nośnikami reklamowymi, takimi jak naklejki na wózkach bagażowych oraz obrandowanie okładki na bilety lotnicze. Nośniki wyróżniają się i są bardzo widoczne na terenie lotniska - wykorzystują potencjał wózków bagażowych użytkowanych w hali odlotów i przylotów, przy wejściach i wyjściach oraz na parkingach. Atutem tego nośnika jest fakt, iż gwarantuje on kilka kontaktów z reklamą niezależnie od części portu lotniczego oraz profilu użytkownika lotniska.
„Obecność” Chevroleta na lotniskach zaplanowana została na okres zwiększonego ruchu turystycznego - rozpoczęła się w długi majowy weekend i potrwa do końca lipca. Zaletą tej kampanii jest kontekstowy związek hasła z samym medium - ”Nowe Aveo to dużo większy wózek na wakacje". Kampania adresowana jest do potencjalnych nabywców tego samochodu - ludzi młodych, posiadających rodziny z dziećmi, lubiących podróżować, stawiających na komfort podczas wyjazdów.
Kampania Chevroleta na warszawskim Okęciu
"Sukcesywnie notuje się szybki wzrost udziałów w rynku linii typu low-cost. Estymacje Urzędu Lotnictwa Cywilnego mówią o 15 mln polskich pasażerów w 2006 roku. Natomiast analiza danych poszczególnych linii lotniczych wykazuje ze blisko 60% rocznego trafficu lotnisk w Polsce przypada na okres od maja do września. Wszystkie te dane wskazują, iż reklama na lotniskach będzie bardzo atrakcyjnym kanałem komunikacji dla większości reklamodawców w Polsce.” - mówi Anna Galaszewska z ARBOmedia.
Akcja reklamowa Chevroleta na lotniskach realizowana jest przez ARBOmedia Polska. Kampanię zaplanował dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: "Nowe Aveo Sedan to dużo większy wózek na wakacje"