Nowe ceny reklam w Echo Miasta
Od lutego w sieci bezpłatnych gazet miejskich - Echo Miasta, zdrożeją reklamy, średnio o 10 proc.
W przypadku ogłoszeń lokalnych ceny wzrosną od 5 do 15%, natomiast sieciowo wzrost ten będzie rzędu 8% (zróżnicowanie będzie wynikało od strony oraz dnia wydania). Wydawca Echo Miasta (Media4mat) w oficjalnym komunikacie podwyżkę argumentuje wzrostem kosztów papieru, druku oraz dystrybucji.
Podobnie jak w roku ubiegłym, również w 2009 roku na reklamodawców czeka wiele ofert specjalnych i promocji. Dzięki takim zabiegom w 2008 roku (od stycznia do października) wzrost przychodów gazety (w stosunku do analogicznego okresu w roku 2007) wyniósł ponad 80%.
Echo Miasta jest siecią bezpłatnych gazet miejskich o charakterze poradnikowo - ogłoszeniowym. Gazeta ukazuje się dwa razy w tygodniu - w poniedziałki i czwartki, w siedmiu największych aglomeracjach Polski (Warszawa, aglomeracja katowicka, Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto i Łódź).
Dołącz do dyskusji: Nowe ceny reklam w Echo Miasta