Nowe działy i kalendarz w 'Edenie'
W styczniowym numerze poświęconego tematyce SPA&wellness miesięcznika "Eden" (ViMedia) pojawiły się nowe działy. Do całego nakładu wydania dołączono także kalendarz prezentujący polskie hotele ze SPA.
Rubryki, które pojawiły się w piśmie to: "Spotkania w Edenie" prezentujące najważniejsze postaci rynku SPA&Wellness oraz ich przygodę z branżą, "Alfabet SPA", który ma na celu przybliżenie wiedzy związanej z nazewnictwem SPA&wellness oraz "SPA od kuchni" przedstawiający restauracje SPA.
Wydanie styczniowe "Edenu" ukazało się w nakładzie wynoszącym 25 tys. egz. (o 8 tys. większym niż nakład wydania grudniowego, to zmiana na stałe). Nie zmieniła się za to cena pisma (9,70 zł), ani jego objętość (84 strony).
Kampania reklamowa numeru objęła telewizję (Zone Club, Travel Channel), radio (Radio Kolor) oraz internet (Wp.pl; serwisy zajmujące się tematyką SPA&wellness). Za kreację kampanii odpowiedzialne było studio produkcji dźwiękowej ArtCafe oraz Studio Linia, a media zaplanował dział marketingu wydawnictwa ViMedia.
Dołącz do dyskusji: Nowe działy i kalendarz w 'Edenie'