Nowe oblicze marketingu telewizji ESPN Classic
ESPN Classic rozpoczęła współpracę z agencją Shi events z dniem 1 sierpnia 2006 r.
Shi events zajmować się będzie pełną obsługą marketingową i PR-ową stacji
ESPN Classic w Polsce.
Głównym założeniem strategii firmy jest wsparcie dystrybucji kanału, a zatem skupienie działań marketingowo – PR’owych na dotarciu do rynku operatorów kablowych i platform cyfrowych.
ESPN Classic prezentuje relacje z Olimpiad, meczy i zawodów sportowych, filmy dokumentalne, a także programy prezentujące sylwetki największych gwiazd sportu. Ze względu na duże zainteresowanie rynku, ESPN Classic od lipca
br. nadaje w języku polskim.
„ESPN Classic jest najpopularniejszą telewizją sportową w Stanach, z wielkim sukcesem podbija także rynek wschodnio-europejski, przede wszystkim dlatego, że jest to jedyny kanał telewizyjny poświecony największym wydarzeniom w historii sportu.”, powiedziała Dorota Cepryńska, Współwłaściciel Shi events:
Shi events tworzy zespół osób wyspecjalizowanych w działaniach
marketingowo – PR – eventowych, posiadających duże doświadczenie w rynku telewizji tematycznych, proponujących alternatywne, dynamiczne rozwiązania promocyjne.
ESPN Inc. jest wiodącą międzynarodową, multimedialną firmą dostarczającą sportowych emocji. W jej portfolio znajdują się programy z ponad 50 różnych dziedzin sportu.
ESPN jest w 80% własnością ABC Inc., które jest własnością The Walt Disney Company, natomiast pozostałe 20% udziałów należy do Hearst Corporation.
ESPN Classic Sport jest w 100% własnością ESPN Inc.
W Stanach Zjednoczonych ESPN jest liderem w prezentowaniu kultowych wydarzeń sportowych i obecnie dociera do ponad 55 milionów gospodarstw domowych.
Firma składa się z 7 stacji telewizyjnych: ESPN, ESPN 2, ESPN Classic, ESPNNEWS,
ESPN Deportes, ESPNU oraz ESPN Today. ESPN, czołowa stacja, dociera do ponad 89 milionów gospodarstw domowych w Stanach Zjednoczonych.
ESPN Classic rozpoczął nadawanie w Europie w 2002 roku z całodobowymi serwisami we Francji i Włoszech. W grudniu 2003 roku angielskojęzyczny kanał został wprowadzony w 40 krajach, docierając tym samym do ponad 16 milionów widzów.
Dołącz do dyskusji: Nowe oblicze marketingu telewizji ESPN Classic