Nowi ludzie w Henkel Polska
Firma Henkel Polska poinformowała o zmianach personalnych w dziale kosmetyków
Martin Schittengruber objął funkcję Dyrektora Marketingu, natomiast Piotr Pawiński został Dyrektorem Sprzedaży.
Martin Schittengruber pracuje w firmie Henkel od 11 lat. Wcześniej odpowiedzialny był m.in. za finanse, sprzedaż oraz marketing w wiedeńskiej centrali Henkla i w oddziale w Duesseldorfie. Na stanowisku Dyrektora Marketingu odpowiada za całość strategicznych działań marketingowych w zakresie produktów do pielęgnacji włosów, ciała oraz higieny jamy ustnej. "Moje zadanie to przede wszystkim rozszerzenie oferty firmy, tak, by w pełni odzwierciedlała ona stale rosnące potrzeby rynku. Cieszę się, że w ten sposób będę mógł przyczynić się do rozwoju firmy." - powiedział Martin Schittengruber.
Piotr Pawiński z sektorem FMCG związany jest od 8 lat. Pracował w działach sprzedaży w Procter & Gamble oraz Unilever. Był również Dyrektorem Regionu w pionie klientów biznesowych Telekomunikacji Polskiej, a w Raiffeisen Bank Polska pracował jako Dyrektor Sprzedaży w Bankowości Detalicznej. Od 1 stycznia 2005 do najważniejszych zadań Piotra Pawińskiego należy nadzorowanie pracy stuosobowego działu sprzedaży oraz zapewnienie efektywnej realizacji strategii sprzedażowej Henkla w terenie. "Wyznaję zasadę, że każdy z członków mojego zespołu powinien być w pełni odpowiedzialny za rezultaty podejmowanych działań oraz satysfakcję swojej grupy klientów. Chciałbym przekazać taką filozofię moim współpracownikom." - powiedział Piotr Pawiński.
Oba stanowiska są nowością w strukturze organizacyjnej Henkel Polska. "Utworzenie stanowisk dyrektorskich odzwierciedla duże zaangażowanie firmy Henkel w polski rynek kosmetyków, który osiągnął fazę dojrzałości. Rozbudowaliśmy ten dział, aby wzmocnić nasze marki - Palette, Taft, Schauma oraz Fa na pozycji rynkowych liderów" - powiedział Bernd Wasserrab, szef działu kosmetyków.
Dołącz do dyskusji: Nowi ludzie w Henkel Polska