Nowość liptona
W lipcu na rynku pojawiły się Herbatki* fukcjonalne marki Lipton
Agencja Great Open House przeprowadziła akcję wspierającą ich sprzedaż w wybranych sieciach hipermarketów na terenie całego kraju. Głównym celem akcji było zapoznanie konsumentów z nowym segmentem herbat.
Polski rynek herbat to przede wszystkim herbaty wspomagające odchudzanie. Istnieje niewiele wariantów zaspokajających inne codzienne potrzeby konsumentów. Poza tym w segmencie funkcjonalnym wciąż nieobecne są marki premium. Jednocześnie sygnały z rynku wskazują na zmieniające się potrzeby konsumenta: potrzeby gotowych, kompleksowych rozwiązań w postaci naturalnych, zdrowych produktów funkcjonalnych.
Ziołowo-owocowe herbatki funkcjonalne marki Lipton to odpowiedź na nowe potrzeby konsumentów. Cztery dostępne warianty: WITALNOŚĆ I ENERGIA o właściwościach łagodnie pobudzających, SPOKOJNA NOC - ułatwiająca zasypianie, ŁAGODNE TRAWIENIE- regulująca proces trawienia, oraz wspomagająca odchudzanie LINIA I HARMONIA to produkty przygotowane w trosce o nasze dobre samopoczucie w ciągu całego dnia; Oferta idealna dla konsumentów dbających o dobrą kondycję fizyczną i psychiczną.
Agencja Great Open House przeprowadziła animacje sprzedaży, podczas których hostessy informowały o składzie i działaniu poszczególnych wariantów herbat, rozdawały ulotki i próbki, zachęcając konsumentów do zakupu promowanych produktów.
Wyniki akcji "Herbaty Funkcjonalne" są na tyle satysfakcjonujące, iż będziemy współpracować z Great Open House przy realizacji innych akcji - powiedział Dariusz Malicki, Bussines Development Specialist w firmie Unilever Polska.
* Herbatki - napary ziołowe, owocowe oraz ich mieszanki, niezawierające w składzie herbaty czarnej.
Dołącz do dyskusji: Nowość liptona