Nowy członek Worldcom Public Relations Group
Do największej światowej sieci skupiającej niezależne firmy z branży PR ...
Do największej światowej sieci skupiającej niezależne firmy z branży PR - Worldcom Public Relations Group - została przyjęta polska agencja - Glaubicz Garwolińska Consultants sp.z o.o.
Na spotkaniu członków Worldcom PR Group, które odbyło się na początku maja w Chicago, prezentacja polskiej firmy została bardzo wysoko oceniona przez zarząd sieci. Zakończyło to wnikliwy proces weryfikacji naszej firmy i od 5 maja Glaubicz Garwolińska Consultants stała się oficjalnym partnerem grupy Worldcom w Polsce.
Worldcom Public Relations Group została założona w 1988 roku, a jej głównym celem jest umożliwienie zrzeszonym w niej firmom udział w przetargach na globalną obsługę koncernów, wymiana doświadczeń, a także profesjonalna i kompleksowa obsługa międzynarodowych klientów na lokalnych rynkach. Dzięki związkowi niezależnych firm Worldcom oferuje swoim Klientom usługi ekspertów, którzy znają lokalne rynki i są w stanie w najwłaściwszy sposób przeprowadzić skuteczne działania w danym kraju powiązane z globalną strategią firmy. Wchodzenie na nowe rynki dla firm często wiąże się z nieprzewidywalnymi problemami spowodowanymi różnicami kulturowymi, regulacjami prawnymi. Dzięki współpracy z Worldcom PR Group, Klienci oprócz globalnej obsługi zyskują również lokalną znajomość poszczególnych rynków i możliwość dostosowania swoich działań do wymogów danego kraju.
Przystąpić do organizacji mogą jedynie niezależne firmy, pozytywnie zaopiniowane przez dwóch członków grupy po spełnieniu wysokich wymagań dotyczących standardów obsługi Klientów, długoletniej obecności na rynku, potwierdzonych sukcesów w działaniach Public Relations, jak również zweryfikowane pod względem sprawozdań finansowych.
Obecnie Worldcom Public Relations Group posiada ponad 110 biur i działa w niemal 40 krajach na sześciu kontynentach. Grupa dysponuje ponad 2 tysiącami specjalistów z zakresu szeroko rozumianej komunikacji. Dochody Worldcom w 2002 roku wyniosły prawie 200 mln USD.
"W dobie obecnej globalizacji rynku nasze działania nie kończą się na granicy Polski. Nasi Klienci zagraniczni i coraz większa liczba firm polskich zaczyna działać na terenie zarówno Europy i poza jej granicami, gdzie również potrzebne im jest nasze wsparcie. Mając na uwadze zbliżające się wejście Polski do Unii Europejskiej, jak i bardzo dobre kontakty z USA, szukaliśmy silnego partnera, z którym wspólnie moglibyśmy oferować globalne usługi naszym Klientom. Polska już wkrótce stanie się "wrotami" dla rynków wschodnich. Dzięki naszemu doświadczeniu i partnerom z sieci Worldcom będziemy wspierać amerykańskie koncerny jak i europejskie firmy w ich działaniach na rynkach Europy Wschodniej i Bliskiego Wschodu." - mówi Anna Garwolińska, Prezes Glaubicz Garwolińska Consultants
Glaubicz Garwolińska Consultants jest firmą, która działa na naszym rynku od 1994 roku. Specjalizuje się w działaniach z zakresu komunikacji kryzysowej i lobbyingu, PR korporacyjnym i produktowym oraz we wprowadzaniu nowych firm i produktów na rynek. Od kilku lat konsekwentnie rozwijany jest również w firmie dział Business Consultingu.
Dołącz do dyskusji: Nowy członek Worldcom Public Relations Group