Nowy magazyn shoppingowy na polskim rynku
W połowie października na polskim rynku zadebiutuje znany naświecie magazyn shoppingowo-lifestylowy "T3" prezentujący produktygłównie z zakresu elektroniki użytkowej, a także m.in. wyposażeniawnętrz czy artykułów sportowych.
- "T3" jest pismem skoncentrowanym na produktach, które częstookreśla się mianem "obiektów pożądania". Pomagamy czytelnikomodnaleźć się w nowinkach technicznych na rynku, podpowiadamy cojest modne i stylowe, a wszystko to ilustrowane jest olśniewającymizdjęciami - zachwala Michał Stępień, redaktor naczelnypolskiej edycji "T3". Główne działy magazynu to "Play","Puls", "Praca" i "Dom", a jego objętość ma wynosić od 120 do 150stron. Pismo kierowane będzie do kobiet i mężczyzn w wieku od 25 do40 lat, dobrze zorientowanych w nowościach rynkowych.
Prawa do tytułu "T3" należą do brytyjskiego wydawnictwaFuture. Obecnie ukazuje się on w 23 krajach świata. WPolsce magazyn "T3" będzie wydawany na licencji przez wydawnictwoAVT-Korporacja. Ma ukazywać się co dwa miesiące i będzie kosztować9,80 zł. Nakład pierwszego wydania wyniesie 40 tys. egz. i ma byćstopniowo zwiększany. - Jest to strategia "dolewania łyżeczką",która na przestrzeni lat doskonale sprawdziła się w przypadkuinnych naszych tytułów - tłumaczy nam Stępień. Docelowo sprzedaż"T3" ma wynosić od 50 do 100 tys. egz.
Wejście na rynek pisma wspierać będzie kampaniaprowadzona w tytułach wydawcy i w internecie.
Wydawnictwo AVT-Korporacja specjalizuje się w czasopismach orazinformatorach poradnikowych - specjalistycznych ipopularno-naukowych dla czytelników o wyraźnie określonychzainteresowaniach: hobbistów i profesjonalistów. Portfolio AVTliczy łącznie ponad 20 tytułów regularnych.
Dołącz do dyskusji: Nowy magazyn shoppingowy na polskim rynku