'Nowy styl komunikacji"' w reklamie HTC Touch Diamond2
Pod hasłem "Nowy styl komunikacji" rozpoczęła się internetowo-prasowa kampania reklamowa telefonu HTC Touch Diamond2. Jej najważniejszym elementem jest specjalny serwis.
Kampania reklamowa telefonu HTC Touch Diamond2 podkreśla jego najciekawsze funkcje: Centrum Zintegrowanej Komunikacji pozwalające śledzić wszystkie kontakty z wybraną osobą, system Windows Mobile 6.1 Professional z pakietem Office oraz opcję Push Internet. Najważniejszym elementem akcji pod hasłem "Nowy styl komunikacji" jest strona uruchomiona pod adresem www.touchdiamond2.pl, na której znajduje się multimedialna prezentacja urządzenia, galeria jego zdjęć oraz związane z nim gadżety do pobrania, takie jak interaktywne widgety do umieszczenia w innych serwisach, blogach lub profilach na portalach społecznościowych.
Bannery odsyłające na tę witrynę są wyświetlane w serwisach poświęconych nowym technologiom, internetowych magazynach lifestylowych oraz na portalach ogólnotematycznych, a reklamy prasowe ukazują się w tytułach branżowych i biznesowych. Kreacja kampanii została przygotowana globalnie, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia.
Dołącz do dyskusji: 'Nowy styl komunikacji"' w reklamie HTC Touch Diamond2