Odmieniony "Przegląd Sportowy" już na rynku
Już dziś na rynku ukazuje się "Przegląd Sportowy" (Axel Springer Polska) w nowej szacie graficznej. Dziennik wzbogacono także o nowe rozwiązania i pomysły redakcyjne. O zmianach informuje rozpoczynająca się kampania reklamowa tytułu.
Jak zapowiada wydawnictwo, nowy układ graficzny "Przeglądu Sportowego" ma być bardziej przejrzysty dla czytelnika. Dziennik będzie zawierał więcej analiz i komentarzy ekspertów oraz "poruszających" fotografii. Odświeżone zostało także logo tytułu.
W piątki zamiast magazynu "Tempo" ukazywać się będzie dodatek "Tempo TV", który będzie zawierał program telewizyjny ponad 40 stacji, wraz z wyróżnieniem i opisem najważniejszych audycji sportowych oraz programów skierowanych do męskiej widowni. Znajdą się w nim także strony magazynowe poświęcone tematyce sportowej.
Jednocześnie ze zmianami w samym "Przeglądzie Sportowym" zmienia się oferta reklamowa dziennika. Pojawiły się w niej nowe formaty reklam, w tym także na pierwszej stronie dziennika. Magazyn "Tempo TV" oferuje też zupełnie nowe formaty reklamowe na pierwszej stronie oraz przy listingach programowych.
- Zmiany w "Przeglądzie Sportowym" mają na celu uatrakcyjnienie treści dla czytelników, miłośników wszystkich dyscyplin sportowych. Przed nami wiele wyzwań, planujemy szereg atrakcyjnych dodatków w związku z najważniejszymi tegorocznymi wydarzeniami sportowymi: Euro 2008 oraz Olimpiadą w Pekinie - mówi Bogdan Mróz, dyrektor wydawniczy tytułu.
Dziś rusza kampania reklamowa "Przeglądu Sportowego" pod hasłem "Czytaj więcej. Dla sportu". Obejmie ona radio, telewizję, internet i prasę (tytuły Axel Springer Polska). W akcji wezmą udział znani polscy sportowcy: pięściarze Tomasz Adamek i Grzegorz Skrzecz, siatkarze Anna Barańska i Tomasz Wojtowicz oraz piłkarze Włodzimierz Lubański i Maciej Żurawski.
"Przegląd Sportowy" istnieje na rynku od 87 lat. Średnia sprzedaż ogółem tytułu w grudniu 2007 roku wyniosła 60 581 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Odmieniony "Przegląd Sportowy" już na rynku