Ofensywa leku Gripex® Max
US Pharmacia ruszył z kampanią nowego leku na przeziębienie
W związku z wprowadzeniem nowego produktu na polski rynek apteczny - 20 grudnia br. rusza kampania reklamowa Gripex® MAX.
Zadaniem tego wprowadzenia jest umocnienie wizerunku całej marki. Dla nowego leku Gripex® MAX został przygotowany 40" spot telewizyjny. Główne cele komunikacyjne to: zbudowanie świadomości nowego leku na silne przeziębienie i grypę i wzrost świadomości całej marki Gripex.
Kampania jest zaplanowana w głównych stacjach telewizyjnych między innymi w: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Tele 5. Jednocześnie Gripex® MAX będzie wspierany działaniami z zakresu Public Relations prowadzonymi przez wewnętrzny dział PR w USP we współpracy za agencją Feedback Hill and Knowlton.
Spot reklamowy został nakręcony przez agencje Red 8 Communications Group, która obsługuje markę Gripex w zakresie ATL-u. Kampania została zaplanowana i zakupiona przez dom mediowy Starcom.
Gripex to największa marka wśród leków OTC z kategorii przeciwprzeziębieniowej. Obecnie średnioroczny, wartościowy udział Gripexu na rynku aptecznym (na podstawie IMS) wynosi ok. 17% (MAT 10/2004) - jest to 1,3pp wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Grupą docelową Gripexu stanowią kobiety 25 - 54.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa leku Gripex® Max