„Ogarnij się. Wróć do gry” - Borys Szyc znów reklamuje Axe (wideo)
Trwa kampania reklamowa nowej linii żeli pod prysznic Axe (Unilever Polska). Akcję, której twarzą jest Borys Szyc, przygotowały i realizują firmy TBWA \ Tequila, Marymont Films, E-Graphics, Lunapark, PHD Media Direction i TBWA PR.
Kampania nowych żeli pod prysznic Axe przebiega pod hasłem „Ogarnij się. Wróć do gry”. Głównym elementem akcji jest serwis czystyefektaxe.pl, na którym każdy użytkownik może zapytać Borysa Szyca, co zrobić, żeby ogarnąć się w różnych sytuacjach. Odpowiedzi są pokazywane w formie krótkich filmików (ogółem przygotowano ich ponad 70).
Na stronę czystyefektaxe.pl prowadzą kody QR znajdujące się na citylightach z wizerunkiem Szyca. Kampania obejmuje też reklamę emitowaną w telewizji.
Obecna akcja to kolejna kampania Axe z Borysem Szycem. Dwa lata temu aktor promował markę w serii reklam z charakterystycznym klikerem (obejrzyj jedną z nich).
Cała akcja - podobnie jak promowane w niej produkty - jest skierowana do młodych mężczyzn, którym zależy na atrakcyjnym wyglądzie, a w codziennych sytuacjach nieraz brakuje im energii. Kampania będzie prowadzona do połowy czerwca.
Koncepcję kreatywną akcji, serwis czystyefektaxe.pl oraz reklamy outdoorowe i spot telewizyjny przygotowała agencja TBWA \ Tequila. Filmiki z radami Szyca wyprodukowały firmy Marymont Films i z E-Graphics, które wspólnie ze studiem Lunapark opracowały też animację uruchamianą po zeskanowaniu kodu QR.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction, a działania public relations realizuje agencja TBWA PR.
Dołącz do dyskusji: „Ogarnij się. Wróć do gry” - Borys Szyc znów reklamuje Axe (wideo)