Polsat Play nowym liderem oglądalności kanałów lifestylowych w 2020 roku, Active Family z największym wzrostem
W 2020 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play, który wyprzedził TVN Style i HGTV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Active Family, a na czele spadków uplasowało się E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w 2020 roku wyniósł 0,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do 2019 roku wynik zwiększył się o 3,20 proc. Stacja awansowała z miejsca trzeciego.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie było HGTV, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 13,62 proc. i wyniósł 0,48 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,47 proc., uzupełnia TVN Style. Wynik kanału zmalał o 18,69 proc. W 2019 roku stacja była liderem.
Na dziewiątej lokacie (po awansie z jedenastej) znalazła się stacja Active Family, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 34,48 proc. do 0,08 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał E!, który w zestawieniu był ostatni. Jego wynik zmalał o 35,71 proc. do 0,02 proc.
Grupa komercyjna dla TVN Style
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym roku należała do TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,70 proc., po spadku o 20,63 proc.
Drugi był Polsat Play (udział stacji względem 2019 roku wzrósł o 1,73 proc. do 0,65 proc.). Podium uzupełnia HGTV (w dół o 11,22 proc. do 0,55 proc.).
Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mogło Active Family. Udział kanału zwiększył się o 54,13 proc. do 0,17 proc.
Największy spadek w tym ujęciu również odnotował kanał E! (było to 41,03 proc. do 0,02 proc.).
Dołącz do dyskusji: Polsat Play nowym liderem oglądalności kanałów lifestylowych w 2020 roku, Active Family z największym wzrostem
E! ma większą oglądalność w 16-49 niż w 4+ ?
wy tak na poważnie?