SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat Play nowym liderem oglądalności kanałów lifestylowych w 2020 roku, Active Family z największym wzrostem

W 2020 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play, który wyprzedził TVN Style i HGTV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Active Family, a na czele spadków uplasowało się E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Cykl Polsat Play „Chłopaki do wzięcia”; fot. Telewizja PolsatCykl Polsat Play „Chłopaki do wzięcia”; fot. Telewizja Polsat

Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w 2020 roku wyniósł 0,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do 2019 roku wynik zwiększył się o 3,20 proc. Stacja awansowała z miejsca trzeciego.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie było HGTV, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 13,62 proc. i wyniósł 0,48 proc.

Podium, z udziałem wynoszącym 0,47 proc., uzupełnia TVN Style. Wynik kanału zmalał o 18,69 proc. W 2019 roku stacja była liderem.

Na dziewiątej lokacie (po awansie z jedenastej) znalazła się stacja Active Family, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 34,48 proc. do 0,08 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał E!, który w zestawieniu był ostatni. Jego wynik zmalał o 35,71 proc. do 0,02 proc.

Grupa komercyjna dla TVN Style

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym roku należała do TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,70 proc., po spadku o 20,63 proc.

Drugi był Polsat Play (udział stacji względem 2019 roku wzrósł o 1,73 proc. do 0,65 proc.). Podium uzupełnia HGTV (w dół o 11,22 proc. do 0,55 proc.).

Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mogło Active Family. Udział kanału zwiększył się o 54,13 proc. do 0,17 proc.

Największy spadek w tym ujęciu również odnotował kanał E! (było to 41,03 proc. do 0,02 proc.).

Dołącz do dyskusji: Polsat Play nowym liderem oglądalności kanałów lifestylowych w 2020 roku, Active Family z największym wzrostem

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Brak wyczucia
Widać, że te wszystkie kobiece kanały lifestylowe się przeżyły. Kobiety w Polsce nie są już zainteresowane oglądaniem tej sieczki. Ciekawe, czy któraś z tych stacji podjęła jakieś sensowne, aktualne tematy związane ze Strajkiem Kobiet, czy nadal uczy kobiety, jak sprzątać? Rzyg.........
odpowiedź
User
wyniki
Gratulacje dla Polsat Play!
odpowiedź
User
seba
WOW
E! ma większą oglądalność w 16-49 niż w 4+ ?
wy tak na poważnie?
odpowiedź