„Sierocki na sobotę” gromadzi 583 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
Prowadzony przez Marka Sierockiego nowy program „Sierocki na sobotę” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 583 tys. widzów. Produkcja daje TVP2 ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
Nowy cykl „Sierocki na sobotę” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 22.10, począwszy od 29 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków serialu wyniosła 583 tys. osób, co przełożyło się na 4,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością do tej pory cieszył drugi odcinek nowej produkcji - zgromadził on przed telewizorami 615 tys. oglądających.
TVP2 w paśmie nadawania nowego cyklu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest Polsat, który emitując wtedy gł. „Twoja twarz brzmi”, osiąga 13,39 proc. udziału. Druga jest TVP1 (różne audycje; 11,49 proc.), a trzeci - TVN (filmy fabularne; 7 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest czwarta.
Widzowie w nowym programie Marka Sierockiego mogą oglądać fragmenty występów artystów z Polski i z zagranicy zarejestrowane podczas Festiwalu Muzyki Tanecznej w Kielcach oraz koncertu Roztańczony PGE Narodowy w Warszawie. Pierwsze z tych wydarzeń odbyło się 7 i 8 września br., a drugie - 22 września.
W cyklu pojawią się występy takich artystów, jak m.in.: Sławomir, Akcent, Weekend, Ingrid i Kate Ryan.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Sierocki na sobotę” gromadzi 583 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją