SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła we wrześniu o 0,5 pkt r/r do23,2%

Łączna oglądalność stacji z grupy TVN, liczona całodobowo, wyniosławe wrześniu 23,2% w stosunku do 22,7% przed rokiem, poinformowałaspółka w komunikacie.

W tzw. "peak time", czyli w godzinach 18:00-23:00, oglądalnośćstacji z grupy TVN wyniosła 25,8% wobec 24,6% we wrześniu 2007 r.Oglądalność sztandarowego kanału grupy - TVN - wyniosła we wrześniu18,0% licząc całodobowo (wzrost o 1,3 pkt) a w "peak time" 21,6%(wzrost o 1,6 pkt).

Udział stacji z grupy TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49lat) wzrósł we wrześniu o 0,2 pkt r/r do 24,0% licząc całodobowo. W"peak time" udział stacji TVN wzrósł o 0,8 pkt r/r do 25,7%.

Udział kanału TVN w grupie docelowej wyniósł całodobowo 18,6%,co oznacza wzrost o 0,7 pkt r/r, a w "peak time" wzrósł o 1,0 pktr/r do 20,3%.

"Tak rewelacyjne wyniki oglądalności są efektem doskonałejjesiennej oferty programowej kanału TVN, obejmującej wysokiejjakości lokalnie produkowane seriale i programy oraz doskonałefilmy zagraniczne. We wrześniu z sukcesem wystartował nasz nowyprogram rozrywkowy 'Mam talent!' - polska wersja programu 'Gottalent', który odniósł ogromy sukces w ponad 20 krajach na całymświecie. Nowy show został również niezwykle dobrze przyjęty przezpolską publiczność, przyciągając do 4,9 mln widzów i odnotowując do52% udziału w rynku w naszej grupie docelowej" - czytamy wkomunikacie TVN.

Udział kanału informacyjnego TVN 24 w jego grupie docelowej(mieszkańcy miast pow. 100 tys., pow. 25 lat o przychodach powyżejśredniej) wyniósł we wrześniu 5,0% wobec 7,0% rok wcześniej. W"peak time" wynik wyniósł 3,9% wobec 4,8% we wrześniu 2007 r.

  • Więcej informacji:
  • TVN

Dołącz do dyskusji: Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła we wrześniu o 0,5 pkt r/r do23,2%

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl