SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opcom przez rok dla Nutricia Polska

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na całoroczna obsługę marki Nutricia Medyczna, należącej do Nutricia Polska.

Zakres współpracy obejmuje obsługę strategiczną i kreatywną marki Nutricia Medyczna. Agencja w 2016 roku zrealizuje kilka kampanii w ATL, BTL oraz digital.

Umowa między agencją a marką zostanie podpisana na okres stałej, rocznej obsługi z możliwością jej przedłużenia na kolejne lata.

Firmy nie ujawniają szczegółów dotyczących przetargu.

Dołącz do dyskusji: Opcom przez rok dla Nutricia Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl