OS3 kreuje wizerunek NOBO Baru w Internecie
We współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia, warszawski NOBO Bar stworzył swój serwis internetowy
We współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia, warszawski NOBO Bar stworzył swój serwis internetowy. Utrzymana w charakterystycznym dla tego miejsca klimacie strona, to w pełni dojrzały, wyszukany i egzotyczny przedsmak tego, co czeka gości w prawdziwym świecie NOBO.
" NOBO Bar jest miejscem wyjątkowym, stworzonym z pasji i potrzeby dawania innym radości. Mam nadzieję, że nasi goście poczują się na stronie www.nobobar.pl równie dobrze, jak w rzeczywistym świecie NOBO Bar. Wszystko, co tworzymy ma służyć pozytywnym emocjom, dobrej zabawie i niepowtarzalnej przyjemności, a sieć to doskonałe miejsce, aby przekazywać pozytywną energię i zapraszać na chwilę relaksu. Strona internetowa jest pierwszym etapem naszej promocji i już wkrótce rozpoczniemy dalsze działania wokół serwisu. Będziemy na bieżąco informowali naszych gości o nadchodzących atrakcjach, poprzez e-mail, czy kampanie SMS. W strategii promocyjnej NOBO chcemy położyć duży nacisk na promowanie się właśnie poprzez Internet." powiedział Paweł Tarnowski z NOBO Bar.
"Tworząc serwis NOBO Bar najbardziej zależało nam na uchwyceniu i zatrzymaniu specyficznego klimatu tego miejsca. Silne wpływy etniczne, muzyka bez granic i pełne ciepła wnętrza, to z pewnością ogromne atuty tego miejsca, odróżniające je od innych stołecznych klubów. Ważnym elementem strony jest siedem utworów muzycznych, które można dowolnie wybierać, w zależności od nastroju, czy oglądanej właśnie sekcji." powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia
Dołącz do dyskusji: OS3 kreuje wizerunek NOBO Baru w Internecie