otoMoto.pl zmienia logo, serwis i aplikacje mobilne
Serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi otoMoto.pl (należący do Grupy Allegro) zyskał zupełnie nową odsłonę, zmieniła się też jego identyfikacja wizualna na czele z logotypem oraz odświeżono jego aplikacje mobilne. To największe zmiany w serwisie od jego startu w 2004 roku.
Na otoMoto.pl całkowicie zmodyfikowane zostały zarówno strona główna, jak też strona z ofertami i panel użytkownika. Zmiany mają sprawić, że korzystanie z witryny będzie łatwiejsze i wygodniejsze.
Nowa odsłona serwisu działa w technologii Responsive Web Design. Jednocześnie udostępniono nowe wersje jego aplikacji na iOS i Android, w których pojawiła się opcja wystawiania ogłoszeń.
- Nasze strony otrzymały nowoczesną oprawę i postanowiliśmy na nowo przebudować ich strukturę. Zmiany, które zaszły we wnętrzu serwisu to wielomiesięczna praca kilkunastoosobowego zespołu programistów, zespołu obsługi klienta, sprzedaży oraz marketingu - opisuje Piotr Grzemski, szef marketingu serwisu.
otoMoto.pl zyskało również nową identyfikację wizualną. - Nowy logotyp osadziliśmy na czterech kołach - literach O. Podzieliliśmy go pasami koloru pochylonymi pod kątem 45 stopni, nadającymi mu odpowiedniej dynamiki i pędu. Czerwień odpowiada w nim za motoryzacyjne emocje a granat za stabilną, godną zaufania technologię. Kompozycję naprzemiennych pasów zawartą w logotypie wyciągnęliśmy poza znak i rozwinęliśmy w kompleksową identyfikację wizualną - wyjaśniają Marcin Kaczmarek i Kuba Enzowski ze studia For brands, które przygotowało tę identyfikację
W styczniu br. otoMoto.pl zanotowało 4,13 mln użytkowników i 258,4 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: otoMoto.pl zmienia logo, serwis i aplikacje mobilne