SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Owocowy Kubek Delecty reklamowany jako „apetyczna przekąska”

W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa kisieli Owocowy Kubek marki Delecta. Akcję przygotowały agencja Czteryczwarte i dom mediowy Starcom.

Internetowe reklamy kisieli Owocowy Kubek Delecty pokazują, że zawierają one kawałki owoców i witaminę C, dzięki czemu nadają się jako deser w każdej sytuacji. Kampania prezentuje wszystkie pięć wersji smakowych produktu. Skierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 25-45  lat mieszkających w miastach.

Reklamy - m.in. w formie tripleboardów i screeningu - wyświetlane są w największych portalach (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl i Interia.pl) oraz serwisach kobiecych.

Akcja potrwa do połowy marca. Jej kreację przygotowała agencja Czteryczwarte, a za zakup mediów i realizację działań odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Owocowy Kubek Delecty reklamowany jako „apetyczna przekąska”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mefisto
Słabiutko. Bardzo słabiutko.
0 0
odpowiedź