Owocowy Kubek Delecty reklamowany jako „apetyczna przekąska”
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa kisieli Owocowy Kubek marki Delecta. Akcję przygotowały agencja Czteryczwarte i dom mediowy Starcom.
Internetowe reklamy kisieli Owocowy Kubek Delecty pokazują, że zawierają one kawałki owoców i witaminę C, dzięki czemu nadają się jako deser w każdej sytuacji. Kampania prezentuje wszystkie pięć wersji smakowych produktu. Skierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 25-45 lat mieszkających w miastach.
Reklamy - m.in. w formie tripleboardów i screeningu - wyświetlane są w największych portalach (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl i Interia.pl) oraz serwisach kobiecych.
Akcja potrwa do połowy marca. Jej kreację przygotowała agencja Czteryczwarte, a za zakup mediów i realizację działań odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Owocowy Kubek Delecty reklamowany jako „apetyczna przekąska”