P&G testuje własny sklep online
Firma Procter & Gamble testuje serwis internetowy, na którymjej produkty sprzedawane są bezpośrednio konsumentom.
Decyzja P&G o uruchomieniu własnego sklepu online nie jestdobra dla tradycyjnych sprzedawców produktów firmy, jako że stanowion dla nich bezpośrednią konkurencję - informuje serwis BrandRepublic.
Sklep znajduje się pod adresem theEssentials.com. Dostępne są nanim takie słynne marki P&G jak Braun czy Gillette, a takżepasty do zębów, produkty czyszczące czy pieluchy.
theEssentials.com nie jest bezpośrednio zarządzany przezP&G, tylko przez inną firmę posiadającą produkty koncernu. Zato zastosowanie ma w nim regulamin i warunki prawne największegoreklamodawcy na świecie.
Na razie internetowy sklep został uruchomiony na niewielką skalęi jest testowany za oceanem. Jeśli odniesie sukces, P&Gnajprawdopodobniej udostępni go szerszej grupie odbiorców.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: P&G testuje własny sklep online