SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Procter & Gamble radzi matkom, by wpajały synom obowiązki domowe (wideo)

Koncern Procter & Gamble przygotował na rynek indyjski reklamę pokazującą matkom, że warto wpajać synom nawyk uczestnictwa w codziennych obowiązkach domowych.

Indyjska reklama marki Ariel pokazuje scenkę z udziałem matki i dorastającego syna. Kobieta przynosi chłopakowi posiłek do pokoju i zaczyna sprzątać z podłogi ubrania. Chłopak nie zwraca na matkę uwagi, skupiając się na swoich zajęciach. Kobieta jednocześnie rozmawia przez telefon z córką, która oznajmia, że zrezygnowała z pracy. Słysząc rozmowę, syn pyta, co się stało. Telefoniczny dialog schodzi na temat męża córki, który jak się okazuje, nie wykonuje obowiązków domowych, ponieważ, jak się tłumaczy, nie umie.

Bohaterka reklamy jest tym szczerze zadziwiona... . Spogląda jednak na swojego syna, uświadamiając sobie, że sama przecież wyręcza go w sprzątaniu, praniu, gotowaniu. Reflektuje się i wręcza chłopakowi kosz z brudnymi ubraniami, razem idą je wyprać. Przyznaje się synowi, że postępowała błędnie, nie nakładając na niego obowiązków w domu.

Reklamę podsumowuje pytanie: "Czy uczymy naszych synów tego, czego nauczyliśmy nasze córki?" Koncern zachęca tym samym matki, by wychowywały synów na mężczyzn, którzy będą równorzędnymi partnerami we własnych gospodarstwach domowych, kiedy już opuszczą rodzinne gniazdo.

Kampania jest częścią platformy komunikacyjnej #ShareTheLoad.

Dołącz do dyskusji: Procter & Gamble radzi matkom, by wpajały synom obowiązki domowe (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xxx
Seksistowska reklama - jakby miała wpajać udział w obowiązkach domowych dzieciom, to tak, spoko, nawet dobrze, ale tylko synom - to czysty seksizm.
odpowiedź
User
analityk
Czyli to, że chłopcy/mężczyźni mniej biorą udziału w obowiązkach domowych (co jest kwestią i tak dyskusyjną, bardziej propagandową), jest winą kobiet, bo im nie wpajały tego za młodu? To przynajmniej mamy jasność, kto odpowiada za problemy (prawdziwe i wymyślone) kobiet.
odpowiedź
User
hehe
to teraz czekam na reklamę ariela, uczącą kobiety wnoszenia pralki na 3 lub 4 piętro po schodach, a nie przepchania jej do windy.
odpowiedź