Partner of Promotion pracuje dla mPay
Firma mPay, polski dostawca rozwiązań z obszaru mobilnych płatności, rozpoczął w marcu współpracę z agencją Partner of Promotion.
Zespół Partner od Promotion odpowiada za realizację kompleksowych działań komunikacyjnych marki mPay. Do zadań agencji należą m.in. prowadzenie biura prasowego, realizacja działań niestandardowych, doradztwo w obszarze komunikacji kryzysowej oraz działania w mediach społecznościowych.
mPay zatrudnia agencję PR
Agencja zajmie się także komunikacją medialną najnowszej kampanii mPay „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były reprezentant Polski w piłce nożnej Jakub Błaszczykowski.
Po stronie Partner of Promotion działaniami dla klienta kieruje Paweł Czermak, group account director, bieżącą obsługę prowadzi Rafał Roguski, senior account executive.
Zobacz: Prokuratura ma zająć się handlem akcjami mPay. KNF podejrzewa manipulację
Współpraca jest efektem rekomendacji, a umowę zawarto na czas nieokreślony.
Spółka mPay zarządza aplikacją służącą przede wszystkim do zakupu biletów komunikacji miejskiej (w ponad 130 miejscowościach), a także biletów na przejazdy dalekobieżne, płatności za parkowanie (w ponad 70 miastach) i za przejazdy autostradami. Ponadto aplikacja oferuje m.in. przelewy bankowe i między użytkownikami, zakup ubezpieczeń komunikacyjnych i turystycznych oraz zasilane kart prepaid, kont na platformach streamingowych i gamingowych czy kart podarunkowych.
W marcu br. liczba użytkowników aplikacji mPay przekroczyła poziom 1,5 mln.
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion pracuje dla mPay