Partnerska umowa AMS i Universum
Dwie firmy z branży reklamy zewnętrznej - AMS SA i Universum Promotion Group - podpisały umowę o współpracy przy sprzedaży wielkoformatowych powierzchni reklamowych.
Na mocy tego porozumienia, od 1 września 2006 r., obie firmy - poza własnymi dużymi powierzchniami reklamowymi na ścianach budynków - będą oferowały również lokalizacje należące do partnera. Ceny wynajmu tych powierzchni w obu firmach będą zbliżone do obecnych cen rynkowych - podano w komunikacie prasowym.
Dla AMS oznacza to wkroczenie w segment reklamy o mega formatach. Jest to kolejny krok w tę stronę, po tym jak w październiku 2005 roku AMS wprowadził do swojej oferty powierzchnie reklamowe na ścianach budynków o stałych wymiarach (frontlighty w formatach 50 i 100 m2). Nowe formaty w portfolio AMS oraz Universum, będą miały wielkość przekraczającą 100 m2. Jest to kilkadziesiąt powierzchni w najbardziej widocznych miejscach na terenie największych polskich miast.
„Bardzo cieszymy się, że zawieramy tego typu porozumienie właśnie z AMS. Po pierwsze dlatego, że jest to największa w Polsce firma outdoorowa, a po drugie dlatego, że rozbudowujemy portfolio naszej firmy. Dzięki porozumieniu możemy zaoferować klientom dodatkowe, komplementarne działania reklamowe” – powiedział Marcin Jeż, członek zarządu Universum Promotion Group.
O motywach zawarcia umowy z Universum mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS ds. sprzedaży: „Systematyczne poszerzanie oferty jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów – nasza oferta kilkunastu wielkoformatowych powierzchni na ścianach zostanie powiększona o kolejne, bardzo spektakularne miejsca. Daje to naszym klientom możliwość wykorzystania najróżniejszych kombinacji nośników i urozmaiconych rozwiązań. Kompletna oferta outdoorowa to element naszej przewagi konkurencyjnej. Ponadto Universum dysponuje wyjątkowo ciekawymi lokalizacjami i cieszy się dobrą opinią u naszych klientów.”
Dołącz do dyskusji: Partnerska umowa AMS i Universum