SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Pasma czasowe' w nowej ofercie reklamowej Onet.pl

Od 1 marca - wraz ze zmianą cennika reklamowego - Biuro Reklamy Onet.pl wprowadziło do swojej oferty pasma czasowe.

Reklamodawcy otrzymali do dyspozycji „pasma czasowe” – 15-minutowe bloki, w czasie których reklama jest widoczna non-stop na wszystkich stronach portalu. Dzięki temu, reklamę zobaczy każdy konsument surfujący po stronach Onetu.

Na potrzeby kampanii w pasmach czasowych, do emisji został wybrany billboard (750x100 pikseli) wyświetlany na samej górze strony WWW.

- Bardzo uważnie obserwujemy i analizujemy trendy na rynku reklamowym i staramy się, aby nasza oferta była zawsze na czasie, a w niektórych aspektach nawet o krok przed konkurencją. Mamy nadzieję, że wprowadzenie do sprzedaży pasm czasowych, przyczyni się do dalszego wzrostu znaczenia internetu w marketing mix tych firm, które w sieci są już od dawna obecne, a firmy, które do tej pory nie korzystały z sieci do promocji swoich produktów, skutecznie do tego przekona. Zmianami w obrębie cen chcemy zachęcić naszych klientów do bardziej efektywnego wykorzystywania internetu jako kanału marketingowego – mówi Piotr Kowalczyk, Z-ca Dyrektora ds. Produktu Reklamowego.

W nowym, obowiązującym od 1. marca cenniku reklamowym Onet.pl, oprócz pasm czasowych znalazło się także kilka innych nowości m.in.: obniżka cen reklam wideo emitowanych w otoczeniu treści mulitmedialnych (In-Stream VideoAd), podniesienie limitów objętościowych praktycznie dla wszystkich form reklamowych, uproszczenie struktury cen podstawowych produktów reklamowych oferowanych w modelu CPM.

Zmianami cenowymi zostały objęte kampanie na stronie głównej portalu, emisje run-on-site (tzw. all-onet), a także wyświetlenia e-spotów, top-layerów, reklam VideoAd w modelu all-onet oraz pakietów OnetPower w modelu „wybrane serwisy”.

reklama.onet.pl

Dołącz do dyskusji: 'Pasma czasowe' w nowej ofercie reklamowej Onet.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl