PayU z GoldenSubmarine i Bidlab promują usługę „Płacę później”
Trwa kampania promocyjna nowej usługi PayU „Płacę później”, w ramach której użytkownik może odroczyć płatność za zakupy online. Akcję przygotowały agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz agencja mediowa Bidlab.
Nowa metoda płatności PayU polega na możliwości dokonania zakupów z możliwością późniejszej zapłaty w ciągu 30 dni i bez dodatkowych kosztów. Jeśli klient nie zdąży spłacić zamówienia w wyznaczonym terminie, istnieje możliwość rozłożenia rachunku na 3 lub 6 rat.
W kampanii promującej nową metodę płatności bierze udział 13 sklepów internetowych, jak Top Secret, Deni Cler, Pakamera, TXM, Muve czy Vistula.
Agencja GoldenSubmarine przygotowała kreacje, projekty graficzne i strategię kampanii. Z kolei agencja mediowa Bidlab zajęła się planowaniem i zakupem mediów w internecie. Na pierwszy kwartał 2018 roku planowane są kolejne działania.
Dołącz do dyskusji: PayU z GoldenSubmarine i Bidlab promują usługę „Płacę później”